2010-07-13 | 18:48:35

Dikt 17 till Denise Larsson.

Hela mitt liv har jag frysit av ensamhetens kyla.
Längtas fullt tittade jag mot månen och lyssnade på vargarna yla.
Önskade att få en vän, en vän som var lite som jag.
Men denna längtan tog slut en dag.
Den dag jag mötte dig, var en dag som alla andra.
En dag i skolan med massa skrikande barn som inte gör något annat än varandra klandra.
Vi träffades och pratade, med var kompis på vår sida.
Jag lyssnade bara på dig, inte de andra, de fick mig bara lida.
För första gången på allt för länge kände jag mig glad.
För första gången, var jag faktiskt glad att min familj flyttat till denna stad.
Jag kan dela allt med dig, och det vet du.
Jag litar på dig mer än någon annan för alltid från nu.

Mitt hjärta är varmare och det finns ingen mer kyla.
Jag har hittat en sann vän, du Denise, så låt vargarna ifred få yla.

Du är bäst, Denise!! <3
1 Kommentarer
iNK / Denise:

Den är så fin <3 :*

Tack tack tack, du är SÅ gullig, maria! <3 ^-^

Vi måste ses snart, det blir så sällan nu för tiden! Dock kan man kanske gotta sig med att vi alltid lyckas fördriva tiden och göra allt tråkigt roligt tsm , NÄR vi träffas C: haha. Men jag saknar dig :( <3 vi får synas snart x)

2010-10-03 | 02:49:40
URL: http://toxicfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: